İş adamı Ali Ağaoğlu, elektrikli otomobiller için şarj ünitelerini inşa ettikleri binalara yerleştirmeye başladıklarını söyledi.
Ağaoğlu, Uludağ Ekonomi Zirvesi için geldiği Bursa'da, inşaatın emek yoğun bir sektör olduğunu ve 1 milyon 700 bin çalışanının bulunduğunu söyledi.
İnsanların geliri arttıkça daha yüksek standartlarda yaşamak istediğini anlatan Ağaoğlu, şöyle devam etti:
''Konut kavramı, barınma ihtiyacı olmanın ötesine geçti, statü sembolü haline geldi. Konutta çevre unsurunu ön planda tutuyoruz. Binalarımızda yaşayanlar kendi elektrik santrallerimizde ürettiğimiz temiz enerjiyi kullanıyor. Elektrikli otomobiller için uygun alt yapıyı, şarj istasyonlarını binalarımıza yerleştirmeye başladık. Bu yıl içinde yollarda olması beklenen ve giderek sayısı artacak elektrikli otomobillerin sahipleri, binalarımızda araçlarını rahatlıkla şarj edebilecekler.''
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.03.18 11:14