TOFAŞ Basketbol Takımı Başantrenörü Orhun Ene, Pınar Karşıyaka deplasmanında aldıkları galibiyet sonrası yaptığı değerlendirmede, "Aynı oyunu ve aynı konsantrasyonu önümüzdeki maçlarda da göstermek istiyoruz" dedi.
Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi ilk haftasında deplasmanda Pınar Karşıyaka'yı 82-55 mağlup eden TOFAŞ'ta Başantrenör Orhun Ene ve takımın yetenekli oyuncularından Yiğit Arslan karşılaşmayla ilgili değerlendirmelerde bulundu. İzmir deplasmanında iyi savunma yaptıklarını belirten Ene, "Özellikle ilk yarıda yaptığımız savunmayla onları 19 sayıda tuttuk. Rakibe ritim vermememiz zaten bir fark oluşturdu. O farkı da oyunun sonuna kadar kullandık. Bu sene değişiklik bir lig olacak. Türkiye liginin beş yabancılı sisteminde başka oyuncular da devreye giriyor. Otomatik olarak Türk oyuncuların süresi ve sorumluluğu arttı. Genç demiyorum, az tecrübesi olan oyuncularımın katkısından memnunum. Zaten onların oynadığı periyotta biz bir farkı ortaya koyduk. Ama biz Eurocup'ta olmak istiyorsak o arkadaşlardan daha büyük beklentilerimiz olacak" dedi.
KONSANTRASYON VURGUSU
Pınar Karşıyaka'nın da gerçek oyununu oynayamadığını ifade eden deneyimli çalıştırıcı, "Onlar daha ritimde değil. Biz Eurocup'tan geldik ve Almanya'da oynadığımız tempolu ve sert maçın vermiş olduğu bir reaksiyon oldu. Bence buradan ne kaybeden ne kazanan çok fazla şey çıkarmamalı. Bizim için bir kriterdir. Ne olursa olsun Karşıyaka deplasmanı zordur. Burada önemli olan oynamış olduğunuz, göstermiş olduğunuz konsantrasyonu bundan sonraki maçlarda da göstermek. Karşıyaka'ya bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum. Bizim de şimdi Eurocup'ta oynayacağımız Asseco Gdynia maçı var. O maça konsantre olup, hazırlıklarımızı gerçekleştireceğiz" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.08 10:35