Bülent Ersoy, Nişantaşı'ndaki Gürkan Şef Steakhouse'da ortalığı birbirine kattığıyla ilgili çıkan dedikodulara ateş püskürdü.
Mekan sahibini reklam yapmakla suçlayan Diva, ekledi: "Bu yürekteki insanları, mübarek 3 aylarda Allah'a havale ediyorum. Allah, böylelerini ıslah etsin."
GÜRKAN ŞEF: ÇOK ÜZGÜNÜM
Ünlü sanatçı; mekanın da haber ve reklamının yapılması için sık sık bu yollara başvurduğunu söyledi. Diva'nın kendisiyle ilgili açıklamaları üzerine bir yanıt veren mekan sahibi Gürkan Şef, "Haberler bizim dışımızda gelişmiştir. Ben ve ekibim bu olaydan dolayı oldukça üzgünüz" dedi.
ATEŞ PÜSKÜRDÜ
Bülent Ersoy, mekanda görüntülendiği için tabakları kırdığıyla ilgili çıkan dedikodu için "O zaman neden kimse benim fotoğrafımı çekmedi" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.06.03 13:44