Antalya'nın süperstarı Samuel Eto'o, geleceğine dair önemli açıklamalar yaptı.
Kamerunlu yıldız, "Bir yıl daha futbol oynamak istiyorum. Daha sonra teknik direktör olarak kupalar kazanmak ve elbette bir gün Barcelona ya da İnter'de hocalık yapmak istiyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.13 11:42