Gürsu Küçük Sanayi Sitesi esnafı, yollarının 13 yıldan buyana yapılmadığını, kanalizasyon sularının sokaklara aktığını belirterek, "Gürsu Belediye Başkanı Orhan Özcü bize 'Ben yapmam' dedi. Biz kötü insanlar değiliz" dediler.
ÖZEL HABER - Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Gürsu Küçük Sanayi Sitesi esnafı, yollarının 13 yıldan buyana yapılmadığını, kanalizasyon sularının sokaklara aktığını belirterek, "Gürsu Belediye Başkanı Orhan Özcü bize 'Ben yapmam' dedi. Biz kötü insanlar değiliz" dediler.
"BİZİM BURADAN GİTMEMİZİ İSTİYORLAR"
Gürsu Küçük Sanayi Sitesi'ne 1999 yılında geldiklerini hatırlatan esnaflar, "Buraya gelmeden önce yolu, kanalizasyonu herşeyi tamam dediler. 13 yıldır ne yolumuz yapıldı, ne de kanalizasyonlarımız. Lüks otomobilini yaptırmak isteyenler, yolumuz bozuk diye buraya getirmiyor. Karşımızdaki Gürsu Organize Sanayi Bölgesi'nin yolları tertemiz. Ama buraya hizmet verilmiyor. Bunun üstüne herkese 154 lira ceza kestiler. Bu parayı ödeyemeyenlere icra gönderdiler. Bizim buradan gitmemizi istiyorlar, gitmediğimiz için de hizmet vermiyorlar" diye tepki gösterdiler.
"BAŞKAN AÇIK AÇIK 'YAPMAM' DEDİ"
Gürsu Belediye Başkanı Orhan Özcü'nün 'Ben Gürsu Küçük Sanayi Sitesi'nin yollarını yapmam' dediğini iddia eden Gürsu Küçük Sanayi Sitesi esnafı, "Belediye Başkanı açık açık 'Ben burayı yapmam. Ben buraya parke taşı yapacağım, millet milyarları götürecek' dedi. Yaptır biz ödeyeceğiz dedik. 'Bütçemiz yok' dedi. Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri'ne gittik, söz verdiler yapmadılar. Topu birisi Organize Sanayi Bölgesi'ne atıyor, birisi belediyeye atıyor. Sanayi sitesi esnafları olarak Gürsu Belediyesi'ne toplu gittik. Kasıtlı yapmıyor" şeklinde konuştular.
"2-3 AYDAN BUYANA İŞ YAPAMIYORUZ"
Gürsu Küçük Sanayi Sitesi'nde esnafın dükkanlarını sattırmak için ellerinden geleni yaptıklarını ifade eden esnaflar, "Bizim buradan ekmek yememizi istemiyorlar. Bizim buradan gitmemizi istiyorlar. Biz de gitmediğimiz için ne yolumuzu ne kanalizasyonlarımızı yapıyorlar. Bunun üstüne de sürekli ceza kesiyorlar. Yetkililerimize yalvarıyoruz. Gelin şu sanayimizi bir yapın, yollarımız düzene girsin. Biz Gürsuluları temsil ediyoruz. Bizler Gürsu esnafıyız. Sanayiye 2-3 aydan buyana müşteri gelmiyor. Ne sanayi olduğumuz belli, ne de yollarda levhalarımız var. Sanayi levhalarını koyduğumuzda zabıta alıp götürüyor. Biz ne yapacağız burada. Akşam eve giderken çoluk çocuğumuza ne götüreceğiz" dediler.
"OSB'NİN ATIKLARI SOKAKLARIMIZDAN GEÇİYOR"
Sanayi sitesinde 200 esnaf, bine yakın çalışan olduğunun altını çizen esnaflar, "Çoluğumuza çocuğumuza ekmek götürmenin derdindeyiz. Tozun toprağın içinde çalışıyoruz. Kışın yağmur sularının içinde boğuşuyoruz. Kışın sokaklarımızdan göl geçiyor. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki fabrikaların atık suları bizim sokaklarımızdan geçiyor. Yetkililer artık bu duruma bir çare bulsun. Biz parti derdinde değiliz. Biz hizmet istiyoruz" diye konuştular.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.07.16 21:35