İzmir'deki Atatürk Stadyumu'nda saat 19:00'da Bursaspor - Eskişehirspor arasında oynanacak Ziraat Türkiye Kupası maçını izlemek için Eskişehir'den İzmir'e giden taraftarlar, Uşak'ta mola verdikleri yerde tekel bayisini soydu.
İzmir'deki Atatürk Stadyumu'nda saat 19:00'da Bursaspor - Eskişehirspor arasında oynanacak Ziraat Türkiye Kupası maçını izlemek için Eskişehir'den İzmir'e giden taraftarlar, Uşak'ta mola verdikleri yerde tekel bayisini soydu. Kalabalık şekilde girdikleri tekel bayiinde birkaç taraftar işyeri sahibini oyalarken diğer taraftarlar da sigara, bira ve şarap çaldı. Soygun anı saniye saniye güvenlik kamerasına yansıdı.
Hürriyet
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.04.26 12:06