Lige verilen aranın ardından Sivasspor ile karşılaşacak olan Eskişehirspor, karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.
Eskişehirspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında deplasmanda Sivasspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetimindeki çalışma, yaklaşık 90 dakika sürdü. Dayanıklılık ve taktik çalışmaların gerçekleştirildiği antrenmanda, Parma'dan transfer edilen Cristobal Jorquera takımdan ayrı düz koşu yaptı.
Tedavileri devam eden Dede, Erkut ve Akaminko'nun katılmadığı antrenmanda, Servet, fizyoterapist eşliğinde takımdan ayrı çalıştı.
Siyah-kırmızılı futbolcuların, 15 Eylül'deki Sivasspor maçı hazırlıklarına yarın izin yaptıktan sonra pazartesi günü devam edeceği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.07 19:27