TÜRKİYE 1. Futbol Ligi'nde mücadele eden Eskişehirspor'da yönetimin teknik direktör Alpay Özalan ile yolları ayırma kararı aldığı öne sürüldü.
Kırmızı-Siyahlı kulübe yakın kaynaklardan alınan bilgilere göre, Eskişehirspor'un dün kendi sahasında Manisaspor'a 5-1 yenilmesinin ardından teknik direktör Alpay Özalan İstanbul'a gitti. Kulüp yönetimi de Özalan ile yolları ayırma kararı aldı. Alpay Özalan'ın yarın Eskişehir'e gelerek yönetimle karşılıklı olarak sözleşmesini fesih etmesi bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.12 20:28