Eskişehirspor, bu sezon Süper Lig'de 4 büyükler ile yaptığı maçların hiçbirinden 3 puanla ayrılamadı. Kırmızı-Siyahlılar, sezonun ilk yarısında 4 büyükler ile yaptığı maçlarda kalesinde 3 gol görürken, rakip fileleri hiç havalandıramadı.
Eskişehirspor, Süper Lig'de "dört büyükler" olarak adlandırılan takımların bileğini bu sezon, bükemedi.
Spor Toto Süper Lig'in 2'nci haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olan Eskişehirspor, bu maçta rakibine 1-0 mağlup oldu. Eskişehirspor, bir sonraki hafta sahasında Galatasaray'ı ağırladı. Golsüz eşitlikle sona eren maçta iki takım birer puanı paylaştı.
Ligin 7'nci haftasında da Beşiktaş'ı misafir eden Es-Es'ler, rakibine 1-0 yenildi. Kırmızı-şimşekler, 12'nci haftada da Trabzonspor deplasmanında 1-0 mağlup oldu.
Siyah-kırmızılılar, sezonun ilk yarısında "4 büyükler" ile yaptığı maçta sadece 1 puan alabildi. Bu maçlarda kalesinde 3 gol gören Es-Es'ler, rakip fileleri hiç havalandıramadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.25 15:00