Adana'daki eski devlet hastanesinde yangın çıktı. 2 işçi mahsur kalırken, patlamaların olduğu öğrenildi.
Adana'da çıkan yangın, merkez Seyhan ilçesine bağlı Yenibaraj Mahallesi'ndeki eski devlet hastanesinde çıktı.
2 işçinin mahsur kaldığı öğrenilen yangının ardından itfaiye ekipleri bölgeye sevk edildi.
Ekipler yangını söndürmek ve işçilerin kurtarılması için çalışmalara başladı.
Kaynak: IHA
Güncel, 2023.12.19 15:20