Eskişehir'da yönetim oyuncuların alacaklarını ödemek için ödenek bulmaya çalışıyor.
Eskişehirspor, son 5 maçında 3 mağlubiyet, 2 beraberlik alarak puan sıralamasının sonundan kurtulamadı.
Ligde kötü günler geçiren Kırmızı-Siyahlı takım, milli aradan sonra Galatasaray'la kozlarını paylaşacak.
Bu maç öncesinde futbolcuların yönetimden beklentisi ise biriken alacakların ödenmesi.
Yaklaşık 3 aydır ödeme alamayan futbolcuların, yönetime, "Milli arada bu sorunları giderelim ve son düzlükte başka bir şey düşünmeyelim" mesajı gönderdikleri belirlendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.21 09:26