Eskişehirspor Kulübü Basın Sözcüsü Bekir Sıtkı Saraç, Ziraat Türkiye Kupası grup kuralarına ilişkin, "Bu yıl kupayı kazanmak istiyoruz. Kupayı müzemize koymayı planlıyoruz" dedi.
Saraç, Eskişehirspor'un A Grubu'nda Bursaspor, Sivasspor ve Akhisar Belediyespor ile eşleştiğini anımsattı.
Kupada bundan sonra zorlu maçların olacağını ifade eden Saraç, "Gruptaki bütün takımlar güçlü. Bu yıl kupa maçları bizim için çok önemli. Bu yıl kupayı kazanmak istiyoruz. Kupayı müzemize koymayı planlıyoruz. Bütün çabalarımız bu yönde" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.25 15:52