Erzurum'da bitkin halde bulunan yavru kerkenez tedavisi yapıldıktan sonar doğal yaşamına geri bırakıldı.
Erzurum'da Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 13. Bölge Müdürlüğü Erzurum İl Şube Müdürlüğü personelince bitkin bir halde buludu.
Yavru kerkenez, veteriner hekimler tarafından bakım, besleme ve tedavisi yapılarak doğaya geri bırakıldı.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.07.26 15:54