Bursaspor eski Başkanı Erkan Kamat, olağan genel kurulda başkanlığa aday olacağını duyurdu.
Bursaspor eski Başkanı Erkan Kamat, mayıs ayında yapılacak olağan genel kurulda başkanlığa aday olacağını açıkladı.
Eski Başkan Kamat, sosyal medya paylaşımında "Mayıs 2024, hayırlısıyla tüm projelerimle adayım" ifadelerini kullandı.
Spor, 2024.03.04 19:29