Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Abdal Meydanı'nda esnafı ziyaret etti.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Abdal Meydanı'nda esnafı ziyaret etti.
Aydın sosyal medya hesabında, "Bursa'mızın en uğrak noktası Abdal Meydanı. Kentin tarihi, en güzel lezzetleri, en önemlisi de en sıcak sohbeti burada. Açıkçası sokağın sesini duymak istiyorsanız burada bir kaç saat vakit geçirmeniz yeterli. Ben de öyle yaptım, sabah erken saatlerde esnafımızı ziyaret ettim, meydanda tahinlisini, simidini yiyen, çayını yudumlayan halkımızla selamlaştım. Günümüzün keyifli başlamasını sağlayan Abdal esnafına teşekkür ediyorum" dedi.
Bursa'mızın en uğrak noktası Abdal Meydanı. Kentin tarihi, en güzel lezzetleri, en önemlisi de en sıcak sohbeti burada. Açıkçası sokağın sesini duymak istiyorsanız burada bir kaç saat vakit geçirmeniz yeterli. Ben de öyle yaptım, sabah erken saatlerde esnafımızı ziyaret ettim,... pic.twitter.com/NYPr8SHyw1
-- Erkan AYDIN (@erkanecz) May 15, 2024Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.05.15 10:39