Kardemir Karabükspor Cuma günü Karabük Necmettin Şeyhoğlu Stadı'nda karşı karşıya geleceği Samsunspor maçı için kampa girdi.
Son yapılan antrenmanda eski takımıma karşı galip gelmeyi istediğini ifade eden Ergün Teber "Öncelikle taraftarımızın gelebilecek tahriklere kapılmaması gerekiyor. Bizlere de mesajlar geliyor, onlara da gidiyordur mutlaka. Bizim tek bir isteğimiz var taraftarlarımızdan stadı doldurabildikleri kadar doldursunlar bizlere destek olsunlar, bizim en büyük itici gücümüz taraftarımız. Bu şehir Süper Ligi hak ediyor. Bu kulübün yeri bence PTT 1. Lig değil Süper Lig'dir. İnşallah bunu da başarabilecek güce sahibiz. Biz bu güne kadar gelip de destekleyen taraftarımıza teşekkür ediyoruz" dedi.
Samsun'da yapılanlar ile ilgili spekülasyonlar yapıldığını kaydeden Teber, "Taraftarımız bunlara itibar etmesin. Biz onlara gereken cevabı sahada vereceğiz. Son 9 haftaya giriyoruz ve 5 tane finali kendi sahamızda oynayacağız, o yüzden ceza almayalım. Taraftarımız sadece bizi 90 dakika desteklesinler, gerisini merak etmesinler. Hedefi olan bir kulüp olarak taraftarımıza çok ihtiyaç duyduğumuz bu haftalarda sahada yalnız kalmayalım yeter" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.17 13:37