Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün saat 17.00'de ABD Başkanı Obama ile telefon görüşmesi yapacağını görüşeceğini açıkladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün saat 17.00'de ABD Başkanı Obama ile telefon görüşmesi yapacağını görüşeceğini açıkladı. Erdoğan, görüşmede terör örgütü YPG'nin masaya yatırılacağını kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.02.19 14:20