Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile telefonda görüştü. İki lider görüşmede Suriye konusunu ele aldı.
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, telefon görüşmesi yaptı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, telefon görüşmesi yaptı.
Kremlin'den yapılan açıklamaya göre görüşmede Suriye konusu konuşuldu. İki lider, DEAŞ'a karşı yürütülen mücadelede askeri işbirliğinin arttırılması konusunda anlaştı.
Görüşmede Putin'in El Bab'da şehit olan askerler için Cumhurbaşkanı Erdoğan'a başsağlığı dileklerini ilettiği belirtildi.
İki liderin Astana ve Cenevre'de yapılan görüşmeleri ilerletme kararı aldığı ve Mart'ta Rusya'da yapılacak görüşme için yapılan hazırlıklar hakkında konuştuğu ifade edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2017.02.09 17:38