Başbakan Erdoğan, Almanya'da düzenlenen seçimlerdeki başarısından dolayı Almanya Başbakanı Angela Merkel'i kutladı.
Başbakan Erdoğan, Almanya'da düzenlenen seçimlerdeki başarısından dolayı Almanya Başbakanı Angela Merkel'i kutladı.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Erdoğan, Merkel'i telefonla arayarak, seçimlerdeki başarısından dolayı tebrik etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.09.25 19:28