Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kuveyt Emiri Şeyh Sabah El Cabir El Sabah ile telefonda görüştü. Erdoğan ve El Sabah görüşmesinde, ikili ilişkilerin gelecek süreçte daha da geliştirilip güçlendirilmesinin önemine işaret edildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kuveyt Emiri Şeyh Sabah El Cabir El Sabah ile telefonda görüştü.
Erdoğan ve El Sabah görüşmesinde, ikili ilişkilerin gelecek süreçte daha da geliştirilip güçlendirilmesinin önemine işaret edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2018.08.11 22:20