Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Jandarma Genel Komutanlığı'nın kuruluş yıl dönümünü kutladı.
Cumhurbaşkanlığı Twitter hesabından paylaşılan mesajda, şu ifadelere yer verildi:
"Ülkemizin güvenliği, asayişin sağlanması ve halkımızın huzuru için milletimizle iç içe çalışmalarını sürdüren Jandarma Genel Komutanlığının kuruluş yıl dönümünü kutluyor, aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle yad ediyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2019.06.14 12:39