Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kısıklı'daki evinden çıktı. Kalabalık bir grup Erdoğan'ı karşıladı. Erdoğan makam aabasından inip vatandaşlarla sohbet etti.
Cumhurbaşkanı Kısıklı'daki evinden çıkıp vatandaşalrı selamladı. Erdoğan gelişmeleri Kısıklı'daki evinden takip ediyordu. Cumartesi öğle saatlerinde evine gelmişti. Bütün görüşmelerini buradan yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.18 18:35