Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada, Başbakan Erdoğan'ın, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı'na yeniden seçilen Aziz Yıldırım'a bir kutlama mesajı gönderdiği bildirildi.
Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada, Başbakan Erdoğan'ın, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı'na yeniden seçilen Aziz Yıldırım'a bir kutlama mesajı gönderdiği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.05.21 10:23