Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura yükselen Galatasaray Futbol Takımı'nı kutladı.
Başbakanlık Basın Merkezi'nin internet sitesinden yapılan açıklamada, Erdoğan'ın Galatasaray Futbol Takımı'nın Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura yükselmesi dolayısıyla Kulüp Başkanı Ünal Aysal'a kutlama mesajı gönderdiği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.12 00:02