Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bakanlar Kurulu üyelerine iftar verdi.
Bakanlar Kurulu Toplantısı sonrasında Başbakanlık Merkez Bina'dan ayrılan Erdoğan, Başbakanlık Resmi Konutu'na geçti.
Erdoğan, burada Bakanlar Kurulu üyelerine ve eşlerine iftar verdi.
İftara, Başbakan Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan da katıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.07.22 23:11