Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç'ın stadyum inşaatı ile ilgili olarak suçladığı Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın'dan cevap gecikmedi
"SORUN BİZ DEĞİLİZ"
"Ben Büyükşehir Belediyesi'nden ceza kesildiğini duymadım, emir de vermedim" diyen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, "Bakan Kılıç 2012 yılında Antalya'da 5 önemli spor tesisinin temelinin atılacağı ya da bitirilmiş olarak teslim edileceği yönünde açıklama yaptı. Bunlardan birisi de stadyumdu. İsterse üç vardiya çalışırlar. Sadece Valilik yaz ayları için turizmden dolayı inşaat yasağı uyguluyor. Stadyum inşaatı için Vali bunu görmezden gelebilir. Ama belediyelerle hiç ilgisi yok söylediklerinin" dedi.
"PROJEYİ ÜÇ BAŞKAN DA DESTEKLİYOR"
Antalya'ya kamu yatırımı olarak devlet bütçesiyle spor tesisi yapılmasını istediklerini vurgulayan Akaydın, "Basında renkli renkli kartonla politikacılar dizilmişler, ellerinde 400 milyonluk proje olduğunu söylüyorlar. Aradan tam iki sene geçti. Bakan Kılıç ise, 'Biz bunu çok hızlı bitireceğiz ama yerel yönetimlerin mesai saati engellemelerinden dolayı daha iki sene bu yatırım sürecek' diyor. Ne ben, ne de iki belediye başkanımızın bir engellemesi yok. Projeyi üçümüz birden destekliyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.11.12 18:51