Endonezya'nın güneybatısında bulunan Sibolga kentinde 6.2 büyüklüğünde şiddetli bir deprem meydana geldi. Deprem sonrası bölgede tsunami korkusu başladı.
6.2 büyüklüğündeki deprem Endonezya'nın güneybatısında bulunan Sibolga kentinde meydana geldi.
Maddi zarar ve kayıplara ilişkin açıklama yapılmadı.
Henüz herhangi bir Tsunami tehlikesinin bulunmadığı açıklandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2019.06.03 09:30