Endonezya'yı vuran sel felaketinde ölenlerin sayısı 25'e yükseldi.
Endonezya'nın başkenti Cakarta ve Monada şehri son bir haftadır aralıksız devam eden sağanak yağmurla boğuşuyor.
Şiddetli yağış bazı bölgelerde sele neden oldu.
Sel sonucu son bir hafta da 25 kişinin hayatını kaybettiği belirtildi.
Binlerce ev kullanılamaz hale geldi. 10 bini aşkın kişi de evlerinden tahliye edildi.
Mahsur kalanları kurtarma çalışmaları sürüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.01.20 15:58