Brad Pitt'ten boşanma aşamasında olan Angelina Jolie, 2015'te başrolünü oynadıkları 'By The Sea' filmi hakkında konuştu.
2005 yapımı 'Mr. & Mrs. Smith' filminde tanıştıklarını belirten aktris, "Yeniden birlikte çalışmak istedim. İletişim kurmamız açısından güzel bir yoldu. Ama üzerimizde bir ağırlık vardı" dedi. Evliliklerini kurtarmak için çabaladıklarını belirten Jolie, "Beraber bir şeyler keşfettik. Bazı sorunları çözemedik ama en azından iletişim kurmayı başarabildik" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2017.12.07 08:43