Galatasaraylı oyuncu Emre Çolak, 1-1 tamamlanan Bursaspor maçı sonrası açıklamalar yaptı.
Galatasaraylı oyuncu Emre Çolak, 1-1 tamamlanan Bursaspor maçı sonrası açıklamalar yaptı.
Sarı-Kırmızılı futbolcu şöyle konuştu:
"2 puan kaybettik. Herkes çok sinirli, çok üzgün. Avrupa'ya gitme şansımız azaldı. Bunun farkına herkes geç vardı. Artık daha çok, daha iyi mücadele etmeye başladık."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.30 09:22