Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa eski Valisi Mahmut Demirtaş yeni görevine ilişkin sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulundu.
Demirtaş'ın paylaşımı şöyle;
Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle Emniyet Genel Müdürlüğüne atanmış bulunmaktayım. Bizleri bu göreve layık gören Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'a ve İçişleri Bakanımız Sn. Ali Yerlikaya'ya saygılarımı arz ediyorum. Rabbim muvaffak eylesin.
Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle Emniyet Genel Müdürlüğüne atanmış bulunmaktayım.
Bizleri bu göreve layık gören Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'a ve İçişleri Bakanımız Sn. Ali Yerlikaya'ya saygılarımı arz ediyorum.
Rabbim muvaffak eylesin....
Güncel, 2024.08.16 11:48