Bursaspor'un altyapıdan yetişen orta saha oyuncusu Emirhan Aydoğan, ligin başlamasını iple çektiklerini belirterek, "Lig başlayacağı zaman, antrenmanlarda gerekirse o topu ısırıp, o formayı alacağım" dedi.
23 yaşındaki Vakıfköy patentli futbolcu, Lig Radyo'ya yaptığı açıklamada, "Gerçekten liglerin yeniden başlamasını sabırsızlıkla bekliyoruz. Futbol Federasyonu'ndan gelecek ligin yeniden başlama tarihini çok merak ediyoruz. Lig için Özlüce'de çalışmaya başlayınca, antrenmanlarda gerekirse o topu ısırıp, o formayı alacağım" ifadesini kullandı.
BATALLA'DAN TARAFTAR YORUMU
Bursaspor'un şampiyon efsanelerinden Pablo Martin Batalla ile sosyal medyadan konuştuğunu vurgulayan Emirhan, "Batalla bana, 'Bursaspor taraftarı sabırsız olabilir, bazen kızabilir. Ancak kimin onlar için oynadığını, onlar için ter döktüğünü çok iyi fark eder' dedi. Bursaspor'da yaşadığı o unutulmaz günleri unutamadığını söyledi ve bize de Süper Lig'e dönme yolunda başarılar diledi" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.04.23 20:07