Mustafa Sandal'ın eşi Emina Sandal 2011'de Fox TV'deki 'Lale Devri'nde oynamıştı. Ancak oyunculuğu beğenilmediği için 12 bölüm sonra kadrodan çıkarılmıştı.
O günlerde çok üzüldüğünü ve ağladığını itiraf eden Emina Sandal "Lale Devri yüzünden 2 yıl kendime gelemedim. Yeni toparladım. Uzun bir süre başrol oynamayı düşünmüyorum. Yardımcı rolleri kabul edeceğim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.10 13:46