Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan: "Ocak 2024 itibarıyla %49,25 oranında yükseltme yaptığımız SSK ve Bağ-Kur emeklilerimiz ile hak sahiplerinin aylık fark tutarlarını ödemeye başlayacağız" dedi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "Ocak 2024 itibarıyla %49,25 oranında yükseltme yaptığımız SSK ve Bağ-Kur emeklilerimiz ile hak sahiplerinin aylık fark tutarlarını ödemeye başlayacağız. Ödemeler; SSK kapsamında emekli olan vatandaşlarımız için 6 Şubat'ta gerçekleştirilecek. Bağ-Kur kapsamında emekli olan vatandaşlarımız için 7 Şubat'ta gerçekleştirilecek" dedi.
Ocak 2024 itibarıyla %49,25 oranında yükseltme yaptığımız SSK ve Bağ-Kur emeklilerimiz ile hak sahiplerinin aylık fark tutarlarını ödemeye başlayacağız.
Ödemeler;
✅SSK kapsamında emekli olan vatandaşlarımız için 6 Şubat'ta gerçekleştirilecek.
✅Bağ-Kur kapsamında emekli olan... pic.twitter.com/MGFYZcsMyV
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2024.02.03 10:17