Elazığ'da otomobilin sinyalizasyon direğine çarpması sonucu meydana gelen kazada, 3 kişi yaralandı.
Kaza, Elazığ Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. Bir otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu sinyalizasyon direğine çarptı. Kazada 3 kişi yaralandı. Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis ekipleri olay yerinde kazayla ilgili inceleme yaptı.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.10.16 00:24