Elazığ'da 42 haneli olan 115 kişinin yaşadığı bir köy koronavirüs nedeniyle karantina altına alındı
Alınan bilgiye göre Elazığ merkeze bağlı 42 haneli 115 kişinin yaşadığı Avcılı köyünde covid-19 vakası görüldü.
Mustafa Uc'un haberine göre, bunun üzerine İl Hıfzıssıhha Kurulu, halk sağlığının korunması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla köyün karantinaya alınmasını kararlaştırdı.
Sabah saatlerine köye giden sağlık ve güvenlik ekipleri bölgeyi giriş çıkışlara kapattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2021.02.03 17:49