Beşiktaş'ın efsane başkanı Süleyman Seba, son yolculuğuna uğurlanıyor.
Beşiktaş kulübünün efsane başkanı Süleyman Seba için tören düzenleniyor.
Amerikan Hastanesi'nden alınan Süleyman Seba'nın naaşı, sabah saatlerinde helallik için evine getirildi.
Buradaki törene Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın da bulunduğu çok sayıda kişi katıldı.
Helallik alınmasının ardından Süleyman Seba'nın naaşı, Dolmabahçe'ye doğru kalabalık eşliğinde yola çıktı.
Taraftarlar da Süleyman Seba'ya veda etmek için Beşiktaş'ta buluştu.
Taraftarlar "Babaların babası Süleyman Seba", "Unutursak kalbimiz kurusun", "Seba ölmedi, kalbimizde yaşıyor" sloganları eşliğinde yürüdü.
Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzon taraftarının da Beşiktaşlı taraftarla birlikte yürüdüğü görüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.15 11:28