Edirne'de yaşayan Nebahat Bilgin, köpeği "Bambi" ile oyunu kullandı.
Nebahat Bilgin, oy kullanacağı Kurtuluş İlkokuluna 7 yaşındaki dişi şivava cinsi köpeğiyle geldi.
Oy kullanarak kabinine girerken köpeğini sandık görevlilerine teslim eden 74 yaşındaki Bilgin, evden çıktığında köpeğini yanından ayırmadığını söyledi.
Seçimlerin hayırlı olmasını dileyen Bilgin, "Köpeğim 7 yaşında, birlikte oyumuzu kullanmaya geldik. Her seçimde böyle geliyoruz" dedi.
Kaynak: AA
Güncel, 2024.03.31 09:17