Eda Taşpınar geride bıraktığı iki büyük aşkının izlerini bileğinde ve kolunda dövme olarak taşımaktan artık şikayetçi...
"Bir daha asla dövme yaptırmam. Tövbe ettim" diyor. İkoncan'ın bir dövmesinde "Aşk her şeyin üstesinden gelir" yazıyor...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.18 10:47