Galatasaray'ın Fildişi Sahilli oyuncusu Eboue, Fenerbahçe derbisi hakkında konuştu..
Eboue'nin açıklamalarından derlenenler şöyle:
"Öncelikle taraftarımıza çok teşekkür ediyorum. Statta değildiler ama bizi uğurlamaya geldiler. Yanımızda olduklarını bize hissettirdiler. Maça gelecek olursak; ciddi rakibimize, en büyük rakibimize kaybettik. Bu sezon ligde çok fazla puan kaybettik, telafi etmek için çok fazla çalışmamız lazım"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.10 22:21