Hizmetlerin elektronik ortama taşınmasıyla vatandaşların işleri kolaylaşmaya devam ediyor. E-devlet insanların işini kolaylaştıran hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Buna göre artık o hizmet de internet üzerinden yapılabilecek. Uygulama 1 Ekim'de başlayacak
1 Ekim itibariyle çiftçiler, Çiftçi Kayıt Sistemlerine e-devlet üzerinden giriş yapabilecekler.
Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, "1 Ekim itibariyle çiftçilerimiz Çiftçi Kayıt Sistemlerine girişleri e-devlet üzerinden yapacaklar. Hayırlı ve uğurlu olsun" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.09.15 13:19