Kulüpler Birliği Başkanı Cavcav, 14 Nisan 2014`den itibaren uygulamaya konulması planlanan `e-bilet` konusunda uzlaşmaya varıldığını bildirdi.
Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı İlhan Cavcav, bu sezon uygulamaya konulması için çaba sarf edilen e-bilet konusunda uzlaşmaya vardıklarını açıkladı.
Kulüpler Birliği toplantısının ardından açıklama yapan Cavcav, e-bilet konusunda statlara yatırım yapılması gerektiğini belirterek, "E-bilet konusunda uzlaşmaya varıldı. Statlara 2-2,5 milyarlık yatırım yapılacak. Bu sezon 14 Nisan tarihinden itibaren e-bilet uygulanmaya başlanacak" dedi.
E-bilet konusundaki sıkıntıları Türkiye Futbol Federasyonu`na (TFF) da ilettiklerine dikkati çeken başkan Cavcav, "TFF`ye çözüm için yetki verdik. Bir problem söz konusu değil. Şubat başından itibaren sistemin uygulanması konusunda sorun kalmayacak gibi görünüyor" şeklinde sözlerini tamamladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.21 10:02