Ergin Ataman: "2.10'luk oyuncular, tarifeli seferle yolculuk yapıyor. Böyle gün aşırı maç oynamak sağlığı tehdit ediyor. Düzenleme şart."
G.SARAY Liv Hospital koçu Ergin Ataman, GSTV'de "Yenilmez Armada Programı"na çıktı. Ataman önemli mesajlar verdi: "Bir düzenleme yapılmasını bekliyoruz. İki günde bir maç oynuyoruz, halbuki pazartesi günlerine de maç konulmalı. Mesela derbi pazartesi oynandı. Bu devamlı olabilir. Ama bunun ligin değerine zarar verdiğini düşünüyorlar. Futbolda da bir kısım maçlar pazartesi oynanıyor. Euroleague'de oynayan takımlarımız bu yüzden beklenmedik mağlubiyetler aldılar. Bu ligdeki rekabet ve eşitlik açısından da doğru değil. Kazanmayı, kaybetmeyi bırakın sporcuların sağlığı açısından sakıncalı. Tarifeli seferle uçuyorsunuz... 2 metre, 2.10'luk oyuncular için bu seyahatler sıkıntılı. 14 hafta böyle gün aşırı oynamakla geçmez. Sporcuların da bir dayanma gücü var. İlk yarıda çok ciddi sakatlıklar yaşadık yine de ritmimizi bulduk. İkinci yarıda hedeflerimize ulaşacağız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.26 21:12