Özge Ulusoy ve Hacı Sabancı, 18 Mart Çanakkale Zaferi'ni yerinde andı. Ünlü çift, şehitlikleri gezip duygusal anlar yaşadı.
Magazin dünyasının gözde çifti Özge Ulusoy ile Hacı Sabancı, 18 Mart'ta Çanakkale'ye giderek şehitlerimizi ziyaret etti. Sabancı, 57. Alay Şehitliği ve Conkbayırı'ndan fotoğraf paylaşıp Atatürk'ün Çanakkale Zaferi ile ilgili sözlerini paylaştı. Babası emekli askeri hakim olan ve Ankara saldırılarında da büyük üzüntü yaşayan Ulusoy ise "Bugün Çanakkale'de olmak tarifsiz bir duygu. Bu ülkeye inanmak, bu millete güvenmek için sebep çok. Güzel günler göreceğiz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.21 09:56