Survivor Gönüllüler takımında yarışıp on birinci haftada yarışmadan elenen Duygu Çetinkaya, CNN Türk'te yayınlanan Burada Laf Çok adlı programda samimi açıklamalarda bulundu.
Survivor yarışmasına sevdiğim insana söz verip gittim' diyen Duygu Çetinkaya, 'Benim 4-5 yıl önce kaybettiğim rahmetli kız arkadaşım vardı onunla hep böyle Survıvor'u konuşurduk sonra birgün tesadüf ben o dönem Firarda oyunuyorken Survıvor'a gitmek ister misin? Diye birşey oldu. Nasıl yani dedim. Çünkü hayatınız boyunca düşündüğünüz ve kaybettiğiniz insana söz verdiğiniz şeyi yapabilme fırsatı karşıma çıktı' dedi. Duygu, Survıvor yarışmasına katılmak için lütfen beni de götürün diye yalvardığını söyledi. Bunu hiç utanmadan söylediğini ifade eden Duygu Çetinkaya, 'Yetkililere lütfen beni oraya götürün, benim sözümü tutmaya ihtiyacım var belki bir dahaki sene böyle birşey istemeyeceğim' dedi. İlk başta çok zayıf olduğu için insanların olur mu, olmaz mı? Diye baktığını söyleyen Çetinkaya, 'ama içimden başka bir insan çıktı. Ben arkadaşıma verdiğim sözü yerine getirdiğim için çok mutluyum' şeklinde konuştu. Program sunucusu Mesut Yar ise Duygu Çetinkaya'ya takılarak 'Sen demin bana söylediğin tarzda ve yüz şekliyle 'lütfen beni de götürün' deseydin şuan Hollywood'da olurdun' dedi. Duygu Çetinkaya, yarışmadaki agresif hâl ve tavırları hakkındaki sorulara... 'Benim yapım bu. Normalde çok sakin bir insanım... Ancak üzerimde baskı kurulmak istenince agresifleşiyorum... Ben 10 yıldır oyunculuk yapan eğitimli biriyim. Nerede nasıl davranılacağını çok iyi biliyorum.. Zeki bir kızım. Ancak beni tek olarak bastıramayıp, grup olarak üstümde baskı kurmak istediler... O yüzden bende tamamen doğal halimle tepkimi ortaya koydum' diye konuştu...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.07.20 12:34