Sezen Aksu, OnnoTunç ve Uzay Heparı'nın imzasını taşıyan "Beni Bırakın" isimli şarkı yeni versiyonu ve Emre Özdemir yorumuyla müzik marketlerde yerini aldı.
Tam 22 yıl önce Levent Yüksel'in seslendirdiği şarkıyı Aksu'ya sesini duyurmak için söyleyen Emre Özdemir, "Sezen Aksu'nun şarkılarını söylemek en büyük hayalim, bu şarkıyı dikkatini çekmek için seslendirdim. Duy beni Sezen!'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.08.21 09:17