Benzemez Kimse Sana'nın yarışmacılarından Asena ve Cem Kılıç, önceki gece Beyoğlu'ndaydı
Ayaküstü gazetecilerin sorularını yanıtlayan Asena, sevgilisiyle barıştıklarını söyledi. Sohbet sırasında dudağındaki yara izleriyle dikkat çeken Asena'nın ilginç bir alışkanlığı ortaya çıktı. Asena, "Dudağımı yeme hastalığım var. En son çok oynadım, deldim. Bir de gırgır olsun diye toplu iğne batırırım. Okul yıllarından kalma bir alışkanlık" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.07.30 14:06