İsrail tam iki ay 3 gündür Gazze'ye bomba yağdırıyor. Durmak bilmeyen saldırıların bu kez hedefinde hekimler var. Dünya Sağlık Örgütü, Gazze Şeridi'nin kuzeyinde yer alan El-Avde Hastanesi'ndeki iki sağlık personelinin görevdeyken öldürüldüğünü açıkladı.
Karar'ın haberine göre, Dünya Sağlık Örgütü sosyal medya platformundan yapılan paylaşımda, "Gazze Şeridi'nde sağlık hizmetlerine yönelik devam eden saldırılardan dehşete düşmüş durumdayız" ifadesi yer aldı.
El-Avde Hastanesi'nin 5 Aralık'tan bu yana kuşatma altında olduğu aktarılan açıklamada, burada iki sağlık personelinin hastane içinde görevi başında öldürüldüğü belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.12.10 10:05