Aydın'ın Nazilli ilçesinde Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından sulama kanalı açma çalışmaları sırasında göçük meydana geldi. Toprak altından kalan 3 işçi hayatını kaybederken, 1 işçi yaralı olarak kurtarıldı.
Yeşil Mahalle'de içme suyu isale hattı kazı çalışmalarında göçük meydana geldi.
Haber verilmesiyle bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
DİĞER İŞÇİLER ARANIYOR
Toprak altında 4 işçi kaldı.
Göçük altındaki işçilerden biri kurtarıldı. 3 işçinin ise cansız bedenleri bulundu.
"BORU PATLAYINCA GÖÇÜK OLUYOR"
Aydın Valisi Yakup Canbolat, "DSİ içme suyu projesi çalışmasında bir göçük var. Bir vefat var, bir kişi kurtarıldı. 2 kişi de göçük altında. Kurtarma çalışması devam ediyor. Sulama kanalındaki boruya denk geliyor. Boru patlayınca göçük oluyor. Bölgeye ekipler sevk edildi." dedi.
ÖZGÜR ÖZEL: MİLLETİMİZE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM
"Aydın'ın Nazilli ilçesinde içme suyu isale hattı kazı çalışması sırasında meydana gelen göçükte yaşamını yitiren 3 kişiye Allah'tan rahmet, ailelerine ve milletimize başsağlığı diliyorum."
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.07.14 19:41