Cim Bom'un dünya yıldızı Didier Drogba'nın formundaki gözle görülür düşüş, Sarı-Kırmızılı taraftarların forumlarında tartışmaya açıldı:
- Drogba bir maç iyi oynayacak diye bizi 1-2 ay boyunca kanser etmek zorunda mı? Adamın yürümeye dermanı yok beyler yalan mı?
- Terim olacak en az 2 maç keserdi. Burak Yılmaz'ı da kendisini toparlaması için 2 maç kesti 3. maçta 2 gol attı. Drogba gerçekten bitmiş.
- Bu sene Drogba'nın son senesi olmalı.
- Abi önüne gelen her takım arkadaşına topu bana şişir ne demek? Sen şov yapmıyorsun ki.
GÜÇLÜ OL AYDIN...
Drogba, Aydın'a Instagram'dan "Bu kötü sakatlık çok zor bir durum. Aydın, güçlü ol ve daha güçlü geri dön" sözleri ile mesaj gönderdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.27 23:59